always spring,

Hallahej!
Kom precis in från en promenix med Harrylotta i det sköna vårvädret. Sitter och lyssnar på I'm from Barcelona's fantastiska Always spring och känner hur vårkänslorna riktigt börjar bubbla inom mig.
Har sagt det innan men säger det igen - JAG ÄLSKAR VÅREN!

Annars idag så har jag dragit med mig Johan & Lucas igenom de flesta affärer i jakt efter något fint till MIG.
Ville så gärna ha något nytt att ha på mig på min födelsedag nästa vecka. Inte varje dag man fyller det jämna och fina 22, klart man vill vara fin då.Om jag hittade något?
Svar : Nej såklart inte.
De flesta plaggen satt som en påse nötter på min oproportionerliga kropp (långa smala spagettiarmar,orangutangtuttar, plutmage, stora höfter och en ladugårdsvägg till röv. Jobbig kombo, faktiskt.) och hittade jag något jag ville ha så kostade det mer än fem paket easy up blöjor och det är jag för snål för;)
Slutade med att jag började bli tjurig över inte-hitta-kläder-situationen och innan det skulle gå överstyr bestämde jag mig för att vi skulle gå förbi Hello för att köpa med oss goda mackor hem istället. Funkade bra.

Annars så blir det lugna gatan här hemma ikväll. Imorgon blir det däremot lite mer hektiskt, först ska jag åka på min livs första auktion (vuxen-poäng) och därefter ska vi till Ängelholm och fira Johans Mormor som fyller 85!

Hmm.. Kommer inte på nått mer att skriva nu.
Så tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0