22 år och hängbröst,

Hipp hipp HURRAAAaaaAA!
Idag fyller jag hela 22 år, jämn och fin ålder!7

Om jag tänker tillbaka på min 20 års dag som firades på krogen, inte fan trodde jag då, att jag två år senare skulle sitta i min soffa hemma i Halmstad helt föråldrad med hängpattar och mörka ringar under ögonen! Hahah! :)
Fast då visste jag inte heller att jag skulle ha världens underbarste son som skulle ge mig sovmorgon dagen till ära, och det var verkligen uppskattat såhär på hans mamis födelsedag och allt! :)

Har haft en mysig dag med min storasyster på stan (som kom igår och stannar tills på torsdag) samt haft min Farmor & hennes man på lite fika besök här hemma och fått mina auktionsfynd hemlevererade :)
Lucas har vart världens goaste unge NÄSTAN hela dagen och ikväll ska lilla familjen plus Carro då, ut och äta på restaurangen Pio. Så min födelsedag kommer jag nog kunna sumera som en riktigt mysig dag.
Förutom att Helmer "Adolf den II" fick cpryck och rev fan sönder mina armar och händer totalt, så jag ser fan ut som en självmordsbenägen 13 åring.

Det som gör dagen lite extra bra är presenten jag fick av Carro kommer jag kunna ha på mig ikväll och dessutom fick jag lite extra födelsedagsrabatt på en tisha som jag handlade hos Kodjo. AWESOME! :D

Nu måste jag dock ta och sätta på lite kaffi, börjar bli seg efter att ha vart uppe sent i natt eftersom jag och syrran låg och fnittrade åt allt pinsamt folk säljer och köper på sådana dära fb loppisar. (Missförstå mig inte nu, loppisar är skitbra, men ibland kan folk och deras sälj och köpbehov vara lite too much!)



5 årig jag och min lillasyster :)


Full 20 årig jag med min fulla storasyster :)


Kommentarer
Postat av: Dom kallar henne Tess

Stort grattis på födelsedagen!!!

2012-02-28 @ 20:36:26
URL: http://blindfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0