En bra dag,

Detta känns som en bra dag. Jag vet inte riktigt varför, kanske beror det på vädret, kanske beror det på att jag har vart lite effektiv idag eller för att jag vet att Carro kommer imorgon.
Ptja, bra känns det iallafall!

Vad jag har gjort idag?
Vart i stan 2 ggr för att shoppa och fixat lite ärenden.
Promenerat med Harry 2 ggr.
Ätit lunch med lilleman samt lagt lilleman för vila.
Plockat lite här hemma.
Lagt ut försmå ytterkläder på en sån där fb-loppis.
Plockat här hemma samt fixat middag som nu står i ugnen (en slags lassange på zucchini och kyckling i ädelostsås)

Ja, det var väl det :)



Detta fick det bli till Lucas, en ny tisha, ett par blå chinos, vanliga jeans och ett par kängor till hösten :)
Allt gick på 219:- billigt & bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0