Glad påsk,

Idag sticker lilla familjen ner till Höganäs för att fira påsk där plus kalasa lite hos Laila & Uffe. SKa bli jättemysigt! Hoppas på att Skåne bjuder på fint väder :)
Hade gärna velat åka upp till Jönköping för att bli lite nostalgisk. Kolla lite fina bilar, njuta av det fina vädret och hänga på Bongo. Desstuom tänka tillbaka 2 år, då jag och Johan träffades för andra gången hemma hos James.
Hade spanat in Johan, men var egentligen kär i en annan kille just då, så ville bara ha Johan som min lilla täckmantel så den andra killen skulle bli svartis. Men det sket ju sig totalt (om den andre blev svartis vet jga ju inte), blev ju kalaskär i den dära långhåriga longboard åkaren med dom fina ögonen och det speciella skrattet i från skåne  :)
OCH TUR VAR VÄL DET, för annars hade jag inte fått det här :

Har ingen annan påskbild, så kör på samma som förra året.
Johan lekte konstnär på lilla magen :)

Min lilla mage för ca 1 år sedan,  i v. 34 tror jag det var. Målade den någon vecka innan påsk :)
Kände på mig att låg en liten pojke och grodde i magen på mig, men inte att det var en sån underbar liten grabb som Lucas! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0