bootylicious,

HAHHAHAHA!
Satt och kollade igenom gamla bilder och hittade denna.
Jag tror jag dör lite smått faktiskt!
Jag vet att jag hade ett stort ass innan, och det märks speciellt när jag ska köpa byxor nu förtiden. Hade minst strl 30 innan och nu har jag max strl 27(har inte haft det sedan jag var 13 kanske).
Folk (typ min familj) säger att jag har gått ner så mycket i vikt sedan jag fick Lucas, men det har jag inte. Har gått ner mina gravidkilon bara plus lite till dvs mitt ass och mina bröst , det är därför jag ser så platt ut, annars är jag precis the same, viktmässigt alltså!
KOLLA IN ASSET!


Bild från en förfest hemma hos Anton & Emil på österrängen.
Här är min fruga, Jens och jag och så min bamse röv! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0