andra kvällen,

som Lucas somnar i sin säng :)
Igår tog det 2 timmar innan han somnade och idag tog det bara 1 timme - så det går framåt!
Hoppas att det går ännu bättre imorgon!
Vi kör inte på någon speciell metod (då ingen har fungerat), så vi har väl hittat på en egen kan vi säga.
Som verkar funka!?

Idag var Lucas på ett litet väg & mät besök på BVC förövrigt.
Ja, jag och Jennie var med honom också ^^
Han har växt på fint och han ville gärna visa upp att numera kan gå in till Ankis rum.

Efter bvc gick vi till brooktorpsgården och fikade lite (kan typ inte fika någon annanstans med min lilla huligan) och därefter gick vi en stund på stan.
Super mysigt!

Väl hemma lagade jag litta mat, sparrissoppa med bacon och creme frasse och scones till oss stora och Lucas fick makaroner med köttbullar och ärtor.
Sen promenerade jag hunden så fick Johan dammsuga, diska och putsa fönstrena - underbart att slippa det!

Nu ska jag avnjuta en smoothie som Johan gjort till kvällssnacks!


Har ingen bild från idag men såhär trött var Lucas igår efter en dag med massa bus med sina bebiskompisar från vår grupp på bvc :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0