what a beautiful day,

Halloj!


Så underbart väder vi har idag sverige! Sånt här väder så det gärna jämt va under hösthalvåret, då hade jag älskat den :)

Min och Lucas dag började med sovmorgon fram till halv tio innan vi tog på oss och gick på en 40 minuters morgonpromenix med Harryboy. När vi kom in så gjorde jag en portion med gröt till lilleman och det var lika uppskattat idag som igår, som han smaska i sig! :) Efter frukosten tog vi oss en dusch tillsammans, och därefter gjorde iordning oss båda två inför en fikadejt med Jennie på stan.

Vi gick till Skånskan och tog oss en fika utomhus eftersom det verkligen var väder för det. Jag måste bara säga att dom har riktigt goda latte där. Något dyr dock, men det var den värd! Vi satt ute och fikade, pratade och kollade på folk väldigt länge. Riktigt mysigt måste jag säga! :) Uppskattat av både mig, lucas och harry!

Ikväll blir det bara lite fredagsmys här hemma med god mat och lite vinoo :)
Egentligen skulle vi gått ut idag, men eftersom min lillsyster som skulle vart barnvakt är i Serbien får det bli en annan dag :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0