underbara ögonblick,

Fick ett underbart ögonblick på kort igår! :)



Lucas utforskade Mathildas ansikte och tyckte det var skitkul! 
Man ser verkligen på hans ansiktutryck hur kul han tyckte det var. 
Det tycker Lucas är väldigt kul förövrigt, att utforska folks ansikten och hår :)

Efter att matchen var slut igår (HIF vann) och Mathilda hade anlänt och vi hade druckit varsin kopp thé. Så gick vi alla ner till Harrys och njöd av god mat och trevligt snack. Jag tog deras kycklingvingar med stora pommes, grönsaker och två såser till som alla höjde till skyarna, t.o.m servitrisen. Och visst var dom goda, men dom var jäkligt klibbiga att äta! Ingen måltid som man käkar på första dejten direkt, nästan värre än majskolvar :)
Efter att vi alla hade ätit och druckit gott så gick vi tillbaka hem till oss och mös i soffan med godis. Mathilda & Jolle fick även hjälpa till att bada Lucasen och ta på honom pyjamasen innan det var dags att kika på Idol. När det var slut  åkte skåningarna tillbaka hem till Helsingborg igen. Jättemysig kväll iallafall :)

Just nu står lilleman i sin hoppgunga och pratar för sig själv (tack mamma och pappa, nu är den verkligen guldvärd) och jag försöker klura ut vad jag ska svänga ihop för middag idag. Hmm . . .
Har annars hunnit med att vika tvätt, diska och plocka lite här hemma. Bytt sängkläder har jag fått göra också, då en viss hund spydde ner halva sidan på sängen. Mummaa :)

Nepp, nu skriker Lucas efter mig så jag jag får väl leka med honom innan han blir förbannad på mig!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0