helgen och lite till,

Hej på er!

Uppdaterade dåligt i helgen eftersom jag hade så fullt upp med massa mys med min familj. Hur mysig & lyckad helg som helst blev det ju! :)

I fredags hade vi myskväll för hela slanten. Och eftersom mamma inte visste att vi skulle komma hade hon inte förberett någon mat (vilket jag hade hoppats på) så då beställde vi kebab. Dom gör verkligen bara god kebab i jkpgsområdet! Jag tryckte i mig en kebabtallrik och njöt som aldrig förr! :)
Efter maten blev det mycket prat och mys framför tv:n med lite alkohol och annat gotte :)
Gladast av alla måste dock Harry & Theo vart, dom höll på som ett pilskt gaypar hela helgen. Men fredagen var nog värst! Dom lekte och pussades som bara den, haha! Lite komiskt eftersom dom typ inte tyckt om varandra tidigare..

I lördags skulle jag & johan faktiskt ut på krogen, det var första gången sedan jag blev gravid. När vi åkte ner till bolaget samhället för att inhandla lite bier & vin, vad tror ni det första vi ser är?
Ett stort sällskap som åkte häst och vagn rakt igenom hela Mullsjö! Hahha, kändes skönt att vara tillbaka på landet igen! :) Efter ett besök på bolaget & affären så åkte Johan in till stan för att lämna min Carro och sen för att åka vidare till Taberg för att hämta James. Jag stannade hemma med la familia för att göra mig iordning osv.
Mamma gjorde kalasgod serbisk mat - pitta med sremska och sallad till det (typ fetaostpaj med en smakrik korv), åt tills jag fick ont i magen! :) Senare så kom iallafall Johan & James hem och vi tog några öl innan vi stack in till stan för att förfesta hemma hos Carro innan vi stack ut på krogen. Vi stack först till Amore & sen till O'learys, eftersom ingen ville gå till mitt älskade Bongo med mig! :( Men vi hade kul ändå! Jag dansade som bara den, både med Carro & med Johan. Vi hade verkligen jättekul! Men efter ett par timmar fick jag och mannen nog och längtade efter Lucas så då tog vi den tidiga nattbussen hem och var hemma runt kvart över ett tiden. Familjen var fortfarande vaken och berättade hur det hade gått med lilleman under kvällen. Han hade faktiskt klarat det galant att dricka ur flaska, vilket jag var mest orolig för.. 

Eftersom vi har världens snällaste bebis så lät han oss sova till klockan 11! Det var vi som fick väcka honom till och med :) Dock hade jag vart uppe vid halv sex tiden för att pumpa ut bopparna på mjölk som jag skulle slänga. Ville ju inte att det skulle vara någon alkohol i den tills han vaknade och ville äta.
Efter frukosten passade jag och lilleman på att bada i badkar eftersom vi inte här nått här hemma. Och det var såå uppskattat, han plaskade som bara den! Efter bad, god lunch och smaskig fika så begav vi oss hem till Halmstad. Somnade i bilen gjorde både jag och Lucas, haha!
Harry fick sig lite för mycket lek än vad hans bakben orkade, han klarar inte av att hoppa upp för soffan ens. Så denna veckan blir lugn för hans del..
För min med iofs, var dålig igår med migrän och illamående. Frös som en dödgris gjrode jag också och helt matt och trött var jag.
Men idag är det bättre iallafall. Måste städa idag och baka lite kanske..
Måste även bära ner lite grejer till förådet samt åka och införskaffa en byrå eller liknande till hallen. Får se vad jag hinner idag?

Hej så länge!
 

Farbror Lucas!


Lucas med Mormor, Moster och alla hundarna :)


Jag och Carro!


Pusspuss!


James & Carro på amore!


Nybadad kille som myser med moster erica



WAAAH!
Lucas med Momo & Moffa!


Leka med Theo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0