muffdyk och grötätning,

Helluuu!

Allt gick bra hos mvc, allt såg tydligen väldigt bra ut där nere och knipet hade jag också fått grepp på osv. Så det var skönt att höra :) Just so you know ;)
Dessutom hade Lucas skött sig hemma hos åsa & co, så det kändes bra med. Min snälle lille påg.
När jag hämtade mitt lilla monster så blev jag även på en kopp fika, alltid uppskattat!

Lucas har idag ätit sin första smakportion. Det fick bli lite havregröt och
-mums vad vad gott det var tyckte han! Han tyckte det var så smaskigt att han åt upp hela portionen i ett naffs! Ska väl inte sticka under stolen med att han kladdade en heldel. Väldigt mycket av maten kom på haklappen om man säger så ;)
Efter gröten så tog han och sög ut ena min patsy på mjölk, så ett litet matvrak har jag ju helt klart :)
Får väl se ikväll/inatt hur det kommer gå om det blir skrik och magont eller om det inte kommer märkas nått.
Jag vet att man ska börja vid 4 månader som tidigast, men eftersom han har vart så intresserad av mat så prövade jag nu. Och som sagt så gick dte ju jättebra!
Lär väl märkas i blöjan att han har ätit annat än mjölk ;)

Ikväll blir det lugna gatan här hemma förutom ett kvällsbad för lilleman, orkar inte nått annat. Är till och med så slö att jag tvingar johan laga mat idag.
Pyttipanna på påse , haha! Dock måste jag steka mitt ägg själv, för de är han ingen höjdare på ;)

Bajbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0