halshuggen ängel,

Hej!

Ville bara säga att jag älskar Alex Bard.
Jag tror att han och jag skulle kunna bli bästisar, han säger det jag tycker.
Hur cool gubbe som helst! Han är bäst i idol juryn, eller Bagge är rätt mysig också.
Johan är förövrigt frälst i han ryssen som var med på Idol igår - elctro pop låten går om & om igen här hemma ^^

Har bakat choklad & citron biscotti idag. Hur goda som helst blev dom.
Mina nya favoriter. Fast Johans är saffran & vitchoklad som jag gjorde för någon vecka sedan.
Jaja, smaken är som baken.

Förövrigt dödade vinden min ängel i förrgår. Hade fönstret öppet och vips flög den ner på golvet och tappade huvudet. Känns hemskt. Vågar inte slänga den, så den får ligga, halshuggen och stympad på Johans nattduksbord ifall den skulle vilja hämnas liksom. Då ligger han närmast ;)
Nej men får väl ta mig en tur ner till Tinzimara och köpa en ny ängel, dom har massa olika där :)

Nu ska jag laga mat. Stuvade makaroner och falukorv. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0