good feeling,

God kväll!

Sitter och sneglar på Bonde söker fru och lyssnar samtidigt på Lucas tjötande. Hur pratglad som helst är han idag.
Extra högljud, tror det beror på att han lärde sig av dom andra bebbarna på Baby cafét idag.
 
Idag har jag haft fullt upp förövrigt! Först fick jag ställa klockan så jag och lucas kunde komma upp i tid till tvättstugan. Tiden började vid åtta och smutstvätt fanns det gott om. Så det var bara att tvätta på! Sjukt jobbigt dock, eftersom vår tvättstuga inte ligger i samma hus. Så fyra trappor ner med lucas i bärsselen och gå ut över innergården för att stoppa in två maskiner. Och sen var det bara att springa upp och ner med lucas i selen tills all tvätt var ren och torr. Dessutom skulle jag hinna rasta harry två gånger där imellan, mata lucas + mig själv och göra iordning oss båda innan vi skulle gå på baby café.

Så himla mysigt att sitta och kolla på alla små bebisar när dom lekte, tjötade och rullade/gick runt.
Lucas tyckte det var så kul att få kolla in alla små barn och om han hade kunnat krypa, så hade han gjort det! För leksakerna och barnen var betydligt roligare och intressantare än mig :) Och jag tyckte dte var kul att få prata av mig med lite andra mammor:)
Efter lite lek blev det en kopp fika innan det var dags för lite sång i ring, efter det var det slut och då passade jag på att gå till affären och handla mat. Blir en sväng till cafét nästa vecka igen! :)

Johan jobbade sent ikväll, så fick bli sen men god middag. Stekt fläskytterfilé med stekt örtpotatis och sallad + en yoghurtsås till det. Nomnom!
Annars ikväll har jag bara promenixat med harry i blåsten eller myst med mina killar.

nepp, nu ska jag prata vidare med lilleman!
Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0