ååååhhh ooohh,

Helluuuuu! :)

Passar på att skriva lite nu medan Johan har sina kompisar på besök som har occuperat soffan. Det är fotboll på tv:n och det är inget jag är så intresserad av direkt. Men Lucas tycker det är kul att titta och lyssna på fyra grabbar som skriker och hejjar fram HIF.

Passade på att gå en promenad med Harry innan, tänkte ta en längre än. MEEEEN, självklart efter ca 5 minuter så öppnar sig himlen. Inte ens min regnjacka stod emot allt regn som föll på oss :P
Både jag och Harry var lagom våta när vi kom in :)

Igår förmiddag efter frukost och morgonbestyr gick jag, mannen och grabben på stan. Behövde verkligen inhandla en bh till mig själv. Är lite trött på att bära trötta amningsbhar vid det här laget.
Gick till Åhléns som hade erbjudande, 99kr på nästan alla bh's. Prövade säkert 10 stycken, och hittade tillslut två som jag kunde ha. Fick bli en svart & en vit vanlig t-shirt bh. Så jäkla tråkigt, men de var de ända jag kunde ha.
Fenomenet "använd-tepåse-patte" är ju ett faktum vid detta laget och då är fina spets pushups bh's bara att glömma!
Detta är jag jäkligt bitter över eftersom jag kunde hitta bh:ar så lätt innan. Gick bara in på tex. h&m och plockade åt mig dom jag ville ha utan att ens behöva pröva dom(!!) men nu är det över med dom sötebrödsdagarna :)

Efter åhléns åkte vi och plockade upp Johans syster, då vi bestämde för att åka och hälsa på deras mormor alltså Lucas gammlamormor. Hon har bara träffat lilleman 2 ggr, och senast var på dopet så det var på tiden att de fick träffas.
Vi blev bjudna på god fika och så fick hon gosa med lucasen. Och jag tror hon är kär i honom :)
När vi hade vart där i några timmar åkte vi hem till oss och åt lite middag, kollade tv, och sen när lucas hade somnat för kvällen så fick jag städryck och tvingade Johan diska så jag kunde damma, skura toan och dammsuga.
Efter det unnade jag mig lite öl innan jag somnade som en stock. Vaknade dock av alla fyllerister som gick utanför vårt hus och skrek och hade sig. Blir lika rädd varje gång att dom ska slå ihjäl varandra eller hoppa framför tåget eller dylikt ^^

Idag kom 3 av johans kompisar från skåne på besök. Väntar på att en av deras flickvänner ska komma hit, så jag har en kvinnligsjäl att prata av mig lite med :) För kolla på en hif match är som sagt inte min grej :)
När matchen är slut och Mathilda är här ska vi allesammans gå ner på stan och äta en bit mat och mysa lite såhär på en grå söndagskväll :)






Gammelmormor Vivi och Lucas igår :)


Jolle fick uppdraget att byta dagens första bajsblöja. Hahaa :)


En nöjd Lucas med en ny blöja i Gudfar Jolles famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0