wednesday,

Helluu!

Sitter här framför datorn och letar present till Johans fasters man som fyller år snart. Vi är bjudna dit på kalas nästa helg och då vill jag gärna hitta på nått kul. MEN, vad köper man till någon som redan har allt!? Jag tänkte genast göra något slags arangemang i en korg eller dylikt med lite sötsaker, öl och någon pryl. Men sånt tycker han inte om fick jag reda på, så det var bara att glömma den idén! :P
Måste säga att detta verkligen är världens svåraste människa att handla till.. Men jag tror mig nu ha hittat något skoj. Ska ringa till Johan och höra vad han tror, isf kan jag köpa det i eftermiddag eftersom jag ändå ska förbi stan :)

Igår efter att jag hade städat och fixat här hemma samt fixat till mig lite också, så gick jag och åsa ut på promenix med dogsen och Lucas i det sköna vädret. Försökte se om hundarna ville leka i en rasthage med varandra, men de gick inte så bra, hah :)
Väl hemma så tog jag en kaffe med mannen innan vi for iväg till ö&b för att inhandla lite våtservetter till lilleman och även lite mer saker som behövdes. Och eftersom spenderbyxorna ändå satt på åkte vi vidare till rusta och handlade lite saker där och sen även till blooms och köpte lite där. När vi väl kom hem så blev det lite mat i magen innan det var dags för lite kvällshäng i soffan.
Så jag hann ändå med en heldel igår, fast harry förstörde min morgon ;)

Idag blir det ett besök till babycafét iallafall - mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0