TÄNK POSITIVT,

Min morgon började så dåligt man bara kan tänka sig!

Hade ställt klockan så jag skulle hinna städa och duscha innan lillfisen vaknade, så kan man ägna sig åt honom halva förmiddagen innan han somnar om. Äta frukost och sen promenera i fina vädret utan att behöva ha ångest över städningen. Jag hade planerat min dag, så bra det skulle bli och så mycket jag skulle hinna med på morgonen! Men så fel jag hade :)

När jag går upp möts jag av en bajslukt utan dess like - kollar mig omkring och det är bajs överallt!
Lös hundskit på hela min ryamatta och på köksmattan, samt droppar av bajs på halva golvet.
Jag förvandlas till en älg och ska gå och leta reda på hundfan som gjort det och nacka honom.
Hittar honom i sängen under ena täcket med bajs i halva pälsen som han har klenat í sängen. Hornen växer sig större!
Kastar in honom i duschen och tänker hela tiden att han inte kan hjälpa att han är magsjuk för att jag inte ska dränka honom. Efter det får jag sätta igång med att skrubba mattor - men hur fan får man bort diarreé från en ryamatta med långa fransar!?
Medans jag skrubbar vaknar självklart Lucas och skriker som en besatt, vilket jag försöker ignorera, då börjar självklart mina pattar läcka mjölk på överallt!
FAN VAD JAG ÄLSKAR ATT PLANERA MIN DAG!

Har hittills hunnit gå med hunden och lucas, matat lucas, bytt sängkläder och börjat skrubba mattorna.
Nu ska jag fortsätta skrubba mattorna, dammsuga  dom och skura golven..



Försöker tänka på att han har vart såhär söt och att han har haft det jobbigt med sina operationer och sin rehab and so on för att jag inte ska kutta honom!

Kommentarer
Postat av: Ericaa

"samt droppar av bajs på halva golvet." Och där kom asgarvet. HAHAHAHAHHAHAHAH!

2011-10-04 @ 13:28:05
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0