KUUUUURRRRRRRRRRRRR,

Min hund lider av en kurrande mage idag.

Han brukar få det då och då och äter han så går det oftast över. Men idag vill han inte äta, inte ens Lucas majskrokar duger.
Han vill bara ligga jämte mig med sin kurrande mage, som kurrar så extremt högt att det suger i min egen mage.
Dom som har träffat honom när han här en sån här "kurr-mage" vet hur jäkla högt det kan låta och hur IRRITERANDE DET ÄR!
Och jag vet att han inte kan hjälpa att hans mage låter, men det är verkligen helt sjukt vad den låter!
Ska väl tilläggas att han inte är sjuk på något sätt, dvs han varken spyr, fiser eller bajsar löst utan är precis som vanligt - förutom att hans mage låter!

Jag har förövrigt en jobbig hosta.
Så nu blir det krig - kurrande mage vs hosta!


Harry precis just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0