goodbye to vuxenmys,

Och så var det onsdag igen.
Lucas står i sin hoppgunga och hoppar som aldrig förr.Det är helt galet vad han har börjat studsa upp och ner på bara några dagar! Lyckan är total när Harry kommer fram och nosar medans han studsar. Lucas älskar Harry, dessvärre är det inte ömsesidigt, haha! Kan nog bero på att det flyger tussar med päls när Lucas ska "gosa" med honom.

Men men...Idag gick vi upp vid åtta eftersom grabben inte ville sova en minut mer, berodde nog mest på hans täppta näsa och att han vaknade av att sopgubbarna väsnades så utanför (vårt sovrumsfönster ligger precis över soprummet). Så det var bara att pallra sig upp. Men jag har iallafall hunnit med promenix med mina odjur och dammsugit lyan samt skrubbat toan, så det var ju bra att vi gick upp i tid :)
Dock ska vi inte besöka cafét idag, vill att Lucas ska bli helt frisk så han inte åker på en omgång till och dessutom inte smittar ner några andra små bebbar.

Hahah förövrigt märktes det att vi i familjen hade sovit dåligt igår natt ska jag säga er!
Lucas somnade redan vid åtta, riktig lyx för oss vuxna eftersom han vanligtvis somnar runt tio tiden eller när vi går och lägger oss. Såi jag & johan tänkte passa på att mysa extra mycket, men vad händer?
Jo, vi båda somnar som stockar vid halv nio i soffan och vaknar inte förrens vid halv elva typ. Haha!
Så ja, så gick det med den myskvällen! :D

Nu ska jag mata grabben och sen får jag väl se vad jag ska hitta på. Tror det finns en chans att jag kommer bli riktigt uttråkad idag ^^

Ciao!


Däckad Luckyboy i mammas famn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0