hårdbajs,

Wihoooo! Tacka gudarna för katrinplommon!
Lilleman har vart jättehård i magen i några dar, han har vart så hård att han grät när han bajsade igår. STACKARN! :(
Alla vet ju hur hemskt det är att skita ut en sån hård & torr jäkel, tänk hur hemskt det måste vara för en bebbe då. Dom vet ju inte vad det är som gör ont och ska ut..

Men men, i morse tvingade jag i honom katrinplommonpuré. Han tyckte inte om det för fem öre, men jag gjorde så han fick i sig halva burken typ.
Och sen efter en varm dusch och lite magmassage så vips - kom det ut kletbajs! Efter det var både han och jag glada, haha! :)

Nu har Lucas precis ätit lite mellis, päron/äpplepuré, han tryckte i sig hela burken för han tyckte det var så gott :) Så nu sitter han i sin gåstol och är nöjd.
Jag däremot sitter och väntar på att Johan ska komma hem från jobb så vi kan gå ner på stan och ta oss en liten fredagsfika.
Får se vart vi går, men jag antar att vi kör på Broktorpsgården eftersom dom har barnstolar där annars får det bli Roberts, dom är barnvagnsvänliga iallafall.

Ikväll blir det god mat och mys framför Idol antar jag.
Jag vill ha isterband & dillstuvadpotatis, ingen fredagsmat kanske - MEN. SÅ. JÄVLA. GOTT!
Får se vad mannen säger!



What to do when morsan tvingar i en katrinplommon!?


Jo man får bajsa normalt sen!
Lucas tar i! Hahaha :)


Kommentarer
Postat av: Ericaa

Tog ju så mycket smör plus lite till :(

Var ju fan sugen på såna!

2011-10-28 @ 14:51:02
URL: http://ericaaxell.blogg.se/
Postat av: Ericaa

Haha farfars kommentar till första bilden "där ser han ju ut som alexander bard"

2011-10-30 @ 17:50:46
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0