bästa stunden på dagen,

Är när Lucas sover och jag kan sätta mig i lugn och ro med en kopp kaffe och en bunt av dagens reklam.
Att bara sitta där och sörpla kaffe och bläddra igenom dom meningslösa reklambladen från mat & prylaffärer ääär såå fridfullt!
Fan, det känns inte som att jag är 21 utan snarare mer som 71! Haha :)

Förövrigt, familjen Axell/Ling går under namnet sjukLING från och med idag.
Vi börjar bli sjuka - IGEN!
Är det någon från la familia som har smittat oss tro?! 

Vi har iallafall ätit pasta med en rykande het spenatsås till och snart blir det en kopp thé &  i kväll blir det glass.. Dock hittar jag inte Sia's lemoncurd glass i någon affär här i halmstad! Har kollat i 4 stycken nu!
Men men, skit samma. Har bestämt att vi måste bota detta sörvlande & halsont så fort som möjligt!, vi ska vara friska tills på onsdag iallafall! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0