wojajajaja,

Har en glad, pigg och pratglad kille här hemma.
Han vaknade glad och har vart det sedan dess, hoppas att det kommer fortsätta såhär hela dagen.
För på nätterna är han minsann inget glad. En jäkla gnällspik är vad han är och jag fattar inte varför!?
Han vaknar liksom mer än en gång per natt, så jag börjar bli lite less på detta nu. Försöker samtidigt vänja honom av vid bröstet vilket INTE är det lättaste!
Och angående lurres skiteri så har det löst sig tack vare min mammas råd, dvs - katrinplommonjucie!
Han älskade det och det körde igång magen på honom precis lagom mycket. Tack för rådet mutti - du är allt bra du!
Men men.....

Igår sov jag & Lucas bort halva förmiddagen, vilket vi behövde (JAG BEHÖVDE) sen körde vi på Lussekattsbak när Johan kom hem från jobbet. Och när kattorna jäste passade jag på att dammsuga och Johan fick plocka lite. När allt var färdigt käkade vi lassange till kvällsmat och sen körde vi på nybakta lussekatter (mamma hur många påsar saffran har du i degen,jag hade bara i två och det smakade för lite saffran enligt mig?)och glögg till kvällsfika. Namnam!
Kom även på att jag och JOhan inte bör vistas i köket samtidigt. Vi kan verkligen inte samarbeta i köket, haha! Det slutar alltid med att vi blir tjuriga på varandra pga av massa skitsaker egentligen :P

Idag har jag tvättstugan iallafall. Hade hur mycket tvätt som helst. Saknar att ha egen tvättmaskin.
Men det är bara att göra det bästa av situationen och tvätta på som bara den!
Sen i kväll kommer Carro hit och stannar tills på söndag! Har saknar min storasyster (saknar min lillsis också, men de var inte lika längesedan vi sågs), var längesedan vi sågs så det ska bli mysigt!

Nu vill Lucas ha uppmärksamhet.
Tjing!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Har alltid 4-5 påsar saffran i,och kesella.Puss

2011-11-30 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0