snaaaaark,

Hujedamej vad trött jag är!
Känner mig sådär galet torsdagstrött som man kan vara, men kom på att det bara är måndag idag..
Hur ska man orka med hela veckan känner jag just nu!? Har väl inte hämtat mig sen Lalandia riktigt, de tar på krafterna att bada och åka livsfarlig vågström ;) Dessutom är det ju mörkt som i en säck ute nu förtiden, det bidrar ju det med..

Men men, jag har haft en mysig dag iallafall :)
Först tog jag sovmorgon till halv nio och Lucas tog sovmorgon ända till halv tio, han hade kunnat sova längre om jag inte hade väckt honom. Förresten så sov Lucas i sin säng heeela natten förförsta gången! Han kom inte över till vår säng förens vid 7 för att äta lite, efter det somna han om igen. Duktig kille!

Efter att vi var uppe och hade gjort oss iordning så gick vi hem till Tora och hennes familj för en liten playdate, även Tess & hennes Meja var där :) Kidsen lekte och vi vuxna smaskade på fika! :) Efter ett par timmar med en massa prat & mys så kom sen Johan och hämtade oss, så johan kunde åka och lämna några CV:n på några ställen.
Därefter åkte vi hem så jag kunde laga mat till familjen. Dillstuvadpotatis & stektfalukorv - gött!
Sen har eftermiddagen och kvällen fortsatt med lite vanliga vardagssysslor och nu har jag hamnat i soffan!

NU tänkte jag ta en dusch med lillgrabben och sen försöka natta honom för kvällen. Hoppas på att han sover hela natten i sin säng i natt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0