Sad eyes,

FAN JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD OCH LEDSEN!

Bruce Springsteen & The E street band kommer till Sverige i sommar. Fick reda på det förra veckan och visste att biljetterna skulle släppas idag, klockan 9.
Satte mig vid datorn 1½ timme senare och då är sån jävla kö till biljetterna och sen cp:ar ticnets hemsida när det väl är min tur.
Nu har jag fått börja om proceduren igen, genom att ställa mig i kö.
SJÄLVKLART är alla biljetterna SLUT till fredagens spelning. JAG SOM SÅ JÄVLA GÄRNA VILLE SE BRUCE DÅ!!
Jävla helvete! Har ställt mig i kön nu till lördagens spelning. Det kanske är 40 min kvar i kön....
Grejen är ju den att folk köper mer biljetter än vad dom egentligen behöver och sen säljer dom biljetterna för mer än det dubbla på tex. Blocket.
Det gör mig förbannad!

Nu hoppas jag att jag kommer fram i kön och lyckas köpa mig 2 biljetter.
För jag vill se Bruce, så himla jättemycket! Är en av mina stora idoler. Älskar hans "gubbmusik".
Han är verkligen The Boss liksom.

Blev så förbannad på Idol förra fredagen när Amanda F körde The river och ALLA hyllade hennes version.
Jag tyckte det var ett helgerån. Man förstör inte en sån bra låt.
Men sen när jag satt där i soffan så tänkte jag ändå för mig själv, den låten kommer jag ju se live nästa sommar med Bruce.

Hoppas jag tänkte rätt! Håll tummarna för mig - jag måste få 2 biljetter!




Kommentarer
Postat av: Ericaa

Biljetterna släpptes inte idag. För jonas var inne och igår och skulle fixa, men då var dom slut! :)

2011-11-30 @ 16:22:22
URL: http://ericaaxell.blogg.se/
Postat av: Ericaa

eller aha. Detta kanske inte var det där tele2 grejen? Då fick man ju biljetter gratis!

2011-11-30 @ 16:24:28
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0