julemys,

God kväll!

Nu sitter jag i soffan efter dag som har rullat på som bara den!

Först hade jag tvättstugan i förmiddags, efter det fixade jag mat till oss vuxna och gjorde både mangopuré/smoothie och sötpotatispuré till Lucas. Sen vid tvåtiden kom Johans mamma, pappa,syster, faster och hennes man på besök. Johan, Kaj och Ulf åkte direkt till Kristiansstad för att hämta hem vår nya bil, vi damer stannade kvar här hemma och fikade. Efter fika, massa Lucasmys och sen en promenad i höstmörkret så var äntligen männen hemma med vår fina Audi!
Den är verkligen sååå fin, ser helt ny ut! Så nu slipper vi äntligen vår skit saab som bara har fört otur med sig.
Johan måste ha vart väldigt nöjd med köpet, så nöjd att han festade till det med att ge mig en fin höstbukett :) Inte ofta det händer, så jag blev verkligen positivt överraskad! Tack igen älskling! ♥

När vi alla hade kollat in bilen så gick vi upp till oss och åt god kvällsfika som innehöll thé, färska frallor, gott pålägg,pepparkakor med mögelost (som jag aldrig har smakat innan, men rackarns så gott), klementiner och morotskaka typ. Lite julmys över det hela, bara glöggen som fattades!
Lucas har vart en snäll bebis hela dagen och har njutit av all uppmärksamhet som han har fått :)

Efter att det skånska sällskapet åkte hemmåt så har jag och Johan ägnat oss åt att packa inför helgen.
För imorgon åker lilla familjen + Jolle & Mathilda till.... LALANDIA! WIHOOOO!



Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

ojoj, vad blev det för bil?



Hmm, vi har inte bestämt något än men vi kan ju höras mer om det i helgen? Kraaam

2011-11-04 @ 19:53:44
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ha det så skoj! När kommer ni hem? Kan väl se om vi kan hitta en dag i nästa vecka att träffas på. Vore skoj :)

2011-11-05 @ 07:44:15
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0