v.37 kontroll,

Hejhej hallå bloggen!

Kom hem från barnmorskan för en stund sedan. Var där på v.37 kontrollen.
Allt såg bra ut med bebis och h*n blev självklart förbannad och sparkade på Lena bara för att hon var och klämde lite på magen, haha. Hon tyckte det var mysigt att man kunde känna h*n så himla tydligt och kände lite extra bara för den sakens skull :)
Med mig var allt bra med också, ökar i vikt gör jag som en brunstig flodhäst. Jag är verkligen fet nu, jag väger som en överviktig! :'D
Dock så hade mitt blodtryck höjts en del, men det kan det tydligen göra om man går runt och har så ont som jag har hela tiden. Lena förstod hur ont jag verkligen har medtanke på hur högt mitt blodtrycka låg jämnfört mot tidigare. Om bebis inte kommer innan bf så ska hon skicka remiss till förlossningsläkaren och se om jag kanske kan få eventuell igångsättning så jag slipper att gå runt och ha så ont mer. Men de får jag ju bara bli om bebis anses vara färdigbakad där inne :)

Igår lekte jag förövrigt först med Isabelle & Madde.
Madde gjorde ett tappert försök med att försöka slinga mitt hår i ljusa slingor.
Det blev inte så braaaaa, om man säger så. Jag ser ut som en invandrare som har försökt få ljusthår :P
Men jag är tacksam att hon försökte iallafall! Annars så gosade jag med deras småkids eller satt bara och slängde lite käft.
Sen lite senare när jag kommit hem så fick jag även JOssan på besök. Dock låg jag och sov när hon kom och var rätt så borta när hon ringde på dörrn och jag öppna, haha.
Vi promenerade lite med Harry och sen for vi och inhandlade lite gotte på affären innan vi satte oss framför tvn och kollade bla. på The big bang theory.
Hahah, jag älskar det programmet. Alla personer i serien gör sina karaktärer så bra! :D

Idag ska jag dammsuga lite snabbt (blir fort sandigt och hårigt i lyan om man har en Harry), sen blir det väl lite tvättning och matlagning också.
Sen ska jag invänta Jonna som kommer och besöker mig lite senare i eftermiddag, och då ska hon få tona mitt hår mööörkt igen! ^^

Nepp, nu väntar dammsugarn!

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0