Lucky number 13?

Hej!

Sitter hemma hos la familia och slökollar på ishockeyn. Dock gjorde tjeckien mål med en gång.
Så det känns inte som det är nån idé att fortsätta titta. Jävla kassa sverige. Eller jävla mig som ger otur till dom svenska pojkarna bara för att jag kollar?
MEN OJ, NU GJORDE SVERIGE MÅL!
Kan kanske bli en spännande match!

Jag skrev ett långt inlägg men allt jag skrev försvann så nu blev jag arg och kommer inte orka skriva om allt igen.
Så därför tänker jag lägga upp lite bilder som ska sammanfatta det ajg tänkte skriva istället ^^



Harry fyllde 2 igår och då blev de lite vovve kalas för
honom. Inte alls en bortskämd hund! ;)



Och om min älskade Mormor hade levt så hade hon
fyllt 65 år. Så jag, mamma och erica fikade och tände
ljus för henne <3


Jag har världens värsta foglossning sedan igår. Har så ont att jag dör lite halft varje gång jag rör mig.
Känns som min mutta kommer trilla av typ.


Mannen och jag firar 1 år ihop idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0