6 days to go,

Hej!

Sitter och har sjukt tråkigt. Finns inget att göra.
Iallafall inte om man har en foglossning from hell..
Och ja, det är ett jävla tjöt om det från min sida. Men fatta vad ont det gör, man kan verkligen inte göra nått pga av den jäkla skiten!
Det enda som är positivt med det är väl att benen är mer lättrörliga inför förlossningen antar jag?

Eftersom Johan har helgtjänst denna helgen, så har jag tillbringat min helg hemma hos familjen.
Och det har vart mysigt! Har ätit god mat eller myst med gotte framför tv:n på kvällen, och det gillar jag och bebis. Tack vare min inneboende i magen är jag ju hungrig 24/7, haha! :)
Var även i stan igår med mammi och handlade lite snacks till bb-väskan och ett par nya öljettgardiner.
Trodde aldrig att när jag skulle skämma bort mig med nått så skulle det vara med ett par gardiner, all I can say is that times change! Tanten i mig börjar komma fram mer och mer! :D

6 dagar kvar till beräknad födelse för plutten.
Tror inte h*n kommer komma förens vi blir igångsatta. Verkar som h*n gillar min fina insida! ;)

Neh, nu ska jag terra nån i familjen.
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0