1 månad senare,

I natt blir grabben 4 veckor gammal.
Känns som att jag alltid har haft honom samtidigt som det känns som att jag låg inne på förlossningen igår och väntade på vem det var som skulle komma ut.
Helt sjukt faktiskt!

Men det är helt galet vad jag älskar honom!
Den kärleken som jag känner för mitt barn går inte beskriva eller jämnföra med någon annan kärlek vare sig det gäller djur eller människa.

Allt går annars bra med honom och han växer på.
Var på bvc igår och nu väger han hela 4410gram, så mat har jag ju i mina patsys åt min son :)

Lucas är förövrigt väldigt bortskämd med fina presenter som han har fått från släkt och sina föräldrars vänner.
Och det är vi alla så otroligt tacksamma för! :)

Igår förövrigt så tänkte jag shoppa lite kläder, underkläder och bikini till mig själv.
På tiden att fräscha upp sig själv liksom.
MEEEEN, det var ju lögn i helvete att hitta nått snyggt.
Kroppen har ju förändrats sen förlossningen, brösten är gigantiska och magen är hängig och lite svullen eftersom jag inte får träna den än.
Jag har ju förövrigt alltid haft så lätt för att hitta kläder till mig själv och bh:ar osv, men thoose days are over now om man säger så ^^
Hittade iaf en snygg & bra amningsbh på h&m (så där rekomenderar jag er att köpa det, mkt bättre än ge-kås trötta amingsbh:ar), sen efter mycket om och men så hittade jag en bikini också, fast på kappahl dock (kärringvarning jag vet). Men den var rätt snygg, lite sailor inspirerad :)

Ikväll händer det annars inte allt för mycket, blir nog bara lite chill!

Baibai



Lucas sover hos mormor som vanligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0