svart är ingen färg, det är så man känner sig.

Hej!

Orkar inte skriva nått långt inlägg, för jag är trött och har ont.
Ska strax slagga :)

Har iallafall jobbat på IKEA idag. Hade glömt bort hur jobbigt det kan vara. Någon vecka ifrån det stället och man kommer helt i otakt typ. Men det gick fint iallafall, man kommer ju in i rytmen lika fort som man kommer ur den. Sen var det kuuult att träffa alla jobbkompisar igen :)
Dock känns det i mina fogar och i min ichias att jag har jobbat på ikea idag. Damn, vad ont jag har, trots att jag hade stödbälte heela dagen.
Men men, that's life!

Imorgon blir det jobb i Mullsjö fram tills onsdag, gött med lite lugnare tempo igen :)

Men nu ska jag fortsätta att chillaxa till musik innan jag förhoppningsvis somnar i tid.
Tar alltid sin lilla tid att hitta en skön sovställning nu för tiden.

bajbaj!







Har börjat räkna ner dagarna på mina fingrar nu - 5 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0