Girlfriend in a coma,

Hellahej!

Ligger med en fisig theo i sängen och tar det piano efter lite eftermiddags thé och varma mackor :)
Helt jävla sjukt att en liten krake som han på 1,4 kg kan lägga av sådana odörer som gör så att en vuxen människa får kväljningar och måste gömma sig under täcket! :D
Fast jag blir fan fascinerad på nått sätt, hur liten eller stor man är så lyckas alltid tarmarna producera gaser som kan lukta dött kadaver. Inte illa pinkat faktiskt! :D
Jag vet, jag är sjuk!

Idag har jag annars jobbat i skolan och det gick finemang som vanligt. Lite mer barn idag så det var kul!
Efter jobb har jag inte gjort ett skit faktiskt. Så ja, inget intressant liv här inte!
Tillskillnad från min pojkvän som är och solar, badar och morsar på delfiner. Inte alls avis, nej då! ^^
Fast jag lyckades iallafall simma med vilda delfiner förra året, så jag ska inte vara avis. För det var en riktigt häftig upplevelse i mitt liv, och jag kommer nog alltid minnas det :)

Ikväll blir det häng i soffan framför tv:n. Massa bra program börjar ju idag.
Dock har jag svårt att bestämma mig för att kolla på familjerna med massa barn eller på det okända med alla spökerier!? Barn är kul, och det är lika kul att störa sig på människor som man lätt kan göra i den serien.
Spöken är ruskigt kul det med och Terry är ju medium idag, och han får alla svåra fall oftast. Så som sagt, jag har svårt att bestämma mig!
Men jag kommer iallafall bänka mig framför tvn med passionsfrukt ikväll. Bara så ni vet!

HEJS!


Theo!



Update:
Jag hade en sån nedrans tur. Det okända börjar inte förens nästa måndag och då klockan nio.
Så då kan jag alltså kolla på familjen annorlunda först som börjar kl åtta och störa mig på föräldrar och skratta åt söta barn. Och sen efter det kolla på spöken och bli rädd innan läggdags. Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0