bonkelibonk,

Hej!

Ligger nerbäddat i min säng just nu. Är frusen och har ont i huvudet, så skippar tv:n framför datorn idag. Blir lite varmare så ^^

Idag jobbade jag på IKEA, var ju ute i markan dvs personalmatsalen. Så det gick finemang eftersom det är ett lugnt arbetspass och inte alls så slitit som att stå i linen tex. Dessutom hade jag hjälp av Karin också, så det var extra fint då hon har hand om alla saker som blir ansträngande för mig.
Så idag har jag inte haft ont i mina fogar iallafall, vilket är riktigt skööönt!
Slutade redan vid tre idag med, så det var skönt att vara hemma tidigt. Var ju visserligen på jobbet vid 7.15, så jag har ju inte jobbat ett allt för kort pass. Men de var skönt att komma hem tidigt efter jobbet iaf. Sova på morgonen kan jag knappt ändå inte göra längre.

Efter jobbet åkte jag hem till familjen och sa ett snabbt hej innan jag åkte upp till Sara på en kopp thé och massa snack, samt ett massa gull med lille Tim. Dock var han lite bitter på mig i början, men det lättade efter ett tag. :)
Sen kollade vi på roliga nyhetsbloopers också. Och fy fan vad rolig Rikard Palm var, tycker han borde läsa nyheter igen. För han är en riktigt skön lirare! Typ nyhetsuppläsarnas Per Moberg dvs han är sig själv och skämms inte för att säga att det var ett toalettbesök som försenar honom in till studion ;)
Fast det roligaste nyhetsklippet är ändå när dom filmar på ett dagis och klippet handlar om hög decibelnivå på dagis och precis då skriker en unge en annan unge i örat. Hahha, det är så kul! :D

Nu ikväll tänker jag bara ta det lugnt, för nu orkar jag inte göra nått mer.

Heeejrååå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0