Eat pray love,

Hej!

Sitter och chillar med lite musik och tar det lugnt.

Har vart ledig idag ockå, men har ändå tvättat lite och sen packat ner alla mina smågrejer som jag hade i mitt vitrinskåp..
Så nu börjar sakerna i mitt rum sakta men säkert bli nerpackade. Rätt så skönt om man säker så.

Annars har jag inte gjort så mycket mer än så idag, tja lagat lunch det har jag ju också gjort. Fick bli klyftpotatis med quornfilér och sallad typ. Helt okej gott blev de.
Sen efter det har jag vilat. För det tar på krafterna att göra den minsta lilla sak utöver att baka bebis.
Har även prövat min nya plattång som min pojkvän köpte till mig och visst funkar den finemang! Tack bejbi, bra investering det där! Haha ;)

Ikväll tänkte jag mysa ner mig med en ny film som heter Eat.Pray.Love med Julia Roberts. Längesedan jag såg nån ny film och ikväll passar det bra med en komedi/drama film känner jag, så det får bli den eftersom den sägs vara bra. Ska sticka ner till affären strax så min filmmyskväll blir extra bra! Dock ska man visserligen inte åka till affären som gravid utan att veta vad man är sugen på. För då kan fan allt åka med hem! :D Men de blir nog frukt och liiiite godis också, ehehe ;)

Tänkte ta och dra hem den dokumentären om Lemmy kilmister. Har någon sett den och vet om den är nått att ha?
Tjoatill isåfall. Fast vad tusan det är ju Motör heads sångare, så den borde ju vara bra. Hans liv verkar ju rätt galet, han har nog vart med om en hel del. Älskar att få veta massa saker om rockstjärnor och deras liv. Visst handlar det nästan alltid bara om Sex, drugs & rock 'n' roll. Men det är ju trots allt det som är grejen med det hela och visst fan är det så jävla coolt!

Nepp nu blire affären!

SO LONG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0