Visste du att,

en struts öga är större en dess hjärna?

Hej förresten.

Idag är det torsdag hemma hos mig vilket innebär nyttodag så att säga. Jag tvättar upp all tvätt, ska städa dvs dammsuga och damma, baka någon god kaka och tja.. Sen bara ta det lite lugnt tror jag när jag har rastat hundarna och lagat mat villsäga..
Allt detta brukar jag göra varje torsdag innan min man kommer hem för helgen. Jag är ju trots allt en duktig fru!

Igår jobbade jag i Mullsjö efter as lång ledighet. Det var kul att få träffa jobbarkompisarna, barnen och få aktivera hjärnan på lite jobb! Men det var också jobbigt, blir fan mer och mer ansträngade så fort man ska göra minsta lilla rörelse, men dom är så snälla mot mig där så jag får alla lätta uppgifter :)

I förrgår var jag på föräldragrupp förförsta gången också. Kan ju inte påstå att det var så kul kanske, särskilt inte medtanke på att Johan inte var med. Men jag ska fortsätta gå, för det är nog nyttigt för en att lära sig nått man kanske inte vet än och att prata av sig lite med andra blivande föräldrar. Sen var de kul att se vilka som ska ha barn samtidigt som en själv ungefär. Och btw, det är ju helt sjukt vad magar kan skilja sig på folk! Jag trodde fan vissa väntade trillingar för dom var så stora! Kände mig så liten med min lilla mage, vilken jag vanligtvis tycker känns stor, ser ju varken min muff eller mina tår längre liksom! Men som sagt, det skiljer ju sig från person till person :)

Nepp, nu ska jag stoppa in en ny hög med tvätt!
CIAO BELLA!



Jag och Issa för ett år sedan. Där var vi party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0