the river,

Hej.
Sitter och lyssnar på The Boss nu. Han är bäst, det tycker både jag och bebis.
Får jag en son ska han baskemig heta Bruce ;)

Förövrigt har jag så bajsigt tråkigt att jag drar av mig allt hår snart. JAG VILL JOBBA!
Men de är inget jobb inbokat denna veckan. Lika bra att passa på att vila fogarna, för jag får ont i dom så fort jag gör någon liten överansträngande rörelse (som egentligen inte är överansträngande). En promenad från mitt place till päronens är inte kul för mina fogar (det tar typ 10 min att gå dit), börjar värka i dom efter typ 3 minuter och sen håller det på att göra ont tills jag sätter mig ner, så ja ni fattar nog att de är bra att vila. MEN DE ÄR TRÅKIGT.
Man vill ju tjäna lite money nu när man ett x-antal fler räkningar att betala.

Dessutom kan jag inte sova länge på mornarna längre. Vaknade sju i morse och gick upp och kissa och sådär, sen tvingade jag mig själv att gå tillbaka och ligga i sängen till 9 innan jag gick ut och rastade dogsen innan jag käkade frulle. När jag hade diskat och duschat och gjort allt som fanns att göra så bestämde jag mig för att försöka göra rent min toa och mitt badkar ordentligt. Det är äckliga beläggningar i dom som jag ville få bort. Så jag blandade iaf ättika och bakpulver som jag hällde i dom innan jag skrubbade runt med en svamp som en dåre. Det stank verkligen AS ju mer jag skrubbade, typ gammal spya, så jag låg där på golvet och skrubba och fick kväljningar om vartannat. MEN, jag tror faktiskt jag fick bort det mesta av beläggningen i badkaret, dock inte den fula randen i toan. Men ska försöka mig på det igen någon dag. Så förhoppningsvis den randen i toan också försvinner.

Igår kväll så såg jag filmen Burlesque med lillsyrran. Och ja, den var faktiskt bra! Lite förutsägbar, typ coyote ugly stil på den, och man störde sig på att man såg att christina aguilera och Cher mimade till sina låtar, men annars så var den bra även fast jag har vääääldigt svårt för christina som sångerska. Men hon var helt ok som skådespelerska, dessutom har hon en kropp som är klippt och skuren för en burlesque dansös.
Så ja den filmen kan jag rekomendera, speciellt till min stora syster och min vän Jonna som gillar dessa sångerskor! Och jag kan säga er att cher är lika underbar som sångerska och skådespelska som vanligt! Hur plastikopererad hon än är, så är hon fan helt jävla otrolig enligt mig! Och förresten, vem vill se en gammal Cher?
Inte jag iallafall.

Tänkte kolla på lite film och sen ta och pallra mitt arsle och alla dogsen hem till mig igen för att göra lite middag.
Får bli couscousröra med wokgrönsaker och chorizo. Smidigt, nyttigt och gott! :)

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0