not so hardcore,

Idag fyller jag 21. Meningslös ålder om man inte bor i USA typ.

Jag känner mig bara sjuk och fet idag, fick fan kämpa för att få på mig mina strumpor och skor. Blöh :)

I eftermiddag kommer la familia och farfar på fika hemma hos mig, jag antar att dom ska fira mig lite
också. Mysigt ska det bli, men jag saknar min mormor! Andra födelsedagen utan henne - TOMT!

Innan idag höll Harry och DIno på att bli uppätna av en stor dobberman hane. Men som tur var så hade han munkorg på sig. Bra drag av ägaren, men nästa gång borde hon hålla i kopplet också så blir det nog bra.
Jag och mina hundar höll på att bajsa på oss. Men jag låtsades som ingenting så inte dom ska få nått men för livet och vara rädda såfort en hund kommer att komma emot dom.

Nepp, nu ska jag hosta vidare och knarka halstabletter.

Sjunger u2's - beautiful day för att jag ska må lite bättre idag. Hjälper föga.

Ciao!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0