Ett tag sedan,

Oj men hej! Hade nästan glömt att jag hade en blogg!
Eller egentligen inte, men har inte skaffat internet i lyan än så då blir det inte så lätt att blogga.
Men internet kommer, ska kanske fixa det till helgen :)

Det som har hänt sen sist är väl att jag har jobbat på, gjort mig lite mer hemmastadd i lägenheten,bakat en del, haft besök av Isabelle & Ellie och tja haft besök av min lillasyster de flesta nätter nu när Johan är i Eksjö.
Haha jag är så sjukt mörkrädd så vågar inte sova själv. Eller har visserligen vågat sova själv en natt, stoooolt!
Men de är fan inte konstigt att jag är feg. För min granne är fan den äckligaste människan på mycket mycket länge. Så sjukt obehaglig man!

Jag frågade min vaktmästare igår vad det är för fel på honom, alltså herr skumberg, och han sa att han är psykiskt sjuk, och att han inte tror att han är farlig. MEN han tycker inte att jag "ska gå med ryggen fri". Känns ju betryggande!
Så i helgen så ska det införskaffas lagligt pepparspray. Jag vill fan inte hamna i nått puckos frysbox liksom. Min mormors baseballträ har jag innanför dörren ifall han skulle försöka sig på att komma in.
Samt andra vapen här och där!
Men om jag nu skulle hittas död endå, så vet ni ju vem mördaren är! Hahaahah.

Resterande veckan ska jag jobba lite till och sen besöka min bm och sen kommer Johan på fredag med.
Vad vi skall göra i helgen vet jag inte än men vi hittar alltid på något! :)

Nu ska jag strax hem till mig och göra mat. Förövrigt hatar jag att göra mat till bara mig själv. Känns så tråkigt och onödigt att göra såna små portioner. Eller lite äter jag ju inte (man blir hungrig som en varg när man bakar bebis) men det är ju skillnad på att göra mat till en person och fyra :P

Och påtal om bebis så tror jag h*n mår kanon. Sparkar sin moder så det står härliga till! Dessutom kände jag bebis små fötter häromkvällen, dom stack ut jätte tydligt. Tror jag får skippa mina veterinärsplaner för h*n och inse att karatemästare är mer passande. Haha! :)
Min lilla snutteplutt! <3

Byebye! :)
 

En dålig cambild på magen vi v.24+3, är faktiskt större i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0