Bring it on,

TjoohooOo!

Sitter hemma hos min Mor & Far nu och utnyttjar deras intranät medans jag använder deras tvättmaskin och tvättar upp all min tvätt. Men jag har även vart ute med deras hundar, så lite nytta åt dom har jag ockå gjort ^^

Anledningen till att jag tvättar här är för att det är sån kö i min tvättstuga för alla utlänningar bokar upp sig i en vecka per familj typ. Dessutom är jag rädd för att Herr. skumberg ska komma och stoppa in mig under mangeln och leka lite sadist med min "lätt" uppsvällda kropp. OCH det är jag inte alls sugen på. Därför är det bättre att tvätta här med en tvättmaskin som jag förstår mig på. Dessutom hade jag bara tre högar med tvätt så det var ändå inte så mycket att hänga i granen.

Igår efter jobb åkte jag hem till familjen och stannade i nån timme innan jag åkte hem till mig och parkerade mitt arsle i soffan. Hade ont i mina fogar så orkade inget annat, sex dagars jobb gör sig mer än väl påmind om man säger så.
Hahaha och om jag ska vara lite äcklig. Igår hade jag magkatarr hela dagen typ och bebis måste väl blivit trött på min uppsvällda mage och tarmar senare mot kvällen så han sparkade runt där inne som bara den och det satte verkligen snurr på maskineriet om man säger så. Fan vad lökig och äcklig jag kände mig när jag låg där i soffan framför tvn och fes som en svullen gris. Men mycket tacksam! Tänk vilket snällt barn jag har! Hjälper sin mamma så hon slipper ha ont i magen. Hahaha! :)

När vi ändå är inne på min graviditet så har jag vart snäll och lugn hela tiden fram tills nu. Lite extra känslig har jag väl vart hela tiden och tårarna har väl kunnat komma fram lite lättare än vanligt. Men nu blir jag på dåligt humör så himla lätt! När jag åkte hem från jobbet häromdagen så låg en bil precis bakom mig med helljuset på hur länge som helst och jag blev bländad och allmänt störd i min körning. Så sen saktade jag ner extra mycket så han skulle köra om mig och när han äntligen körde om så gjorde jag exakt samma sak mot honom! För jag blev så jävla förbannad! Så hade jag aldrig gjort innan, men men mina preggohormoner är som sagt inte att leka med :P Samma sak gäller om tex Johan skulle säga en sak fel. Då jäklar blir jag inte glad. Haha, han kommer inte ha det lätt dom här sista 15 veckorna. Tur att han får vara borta på veckorna iallafall :D
 
Måste annars tipsa er om världens bästa band som jag är helt beroende av just nu. The Gaslight Anthem heter dom. SÅ SJUKT JÄVLA BRA ÄR DOM!
Lyssna på dom mina vännor, ni kommer inte ångra er för deras musik passar fan till allt! :)

Nepp nu ska jag ner och stoppa in nästa maskin.
PÖSS!


Snygga och bra grappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0