tired mama,

Fyfan vad jag är trött!
Jäkla unge som ska föra sånt jävla liv på natten!
Fattar fortfarande inte varför han gör det. Innan vaknade han 1 gång per natt och ville ha lite mat och sen somnade han om direkt. Men nu vaknar han 3-4 ggr per natt och för en jäkla liv - och för vad!? I dono...
Syrran fick erfara detta i natt och nu förstår hon varför jag gnäller lite över min lilla sömntjuv.
Så nu ligger både Carro och Lucky å knoppar lite (johan också ska det väl tilläggas) :)

Idag har jag, Carro och Lucas gått på stan en massa.
Har försökt hitta några paltor som jag kan ha på mig på lördag när jag ska ut och svänga på de lurviga med Tess & Tora. Tror ni jag hittade något till mig!?
Nej, så fan heller. Jag har sån konstig kropp så nu passar inget. Jag är för smal upptill och för bred ner till. Kollade i princip alla klädaffärer som fanns, men nä, det fanns inget till mig. Blir så less på det där.
Det enda jag fick med mig hem var en mascara, puder & fundation, allt det tog typ slut idag. Så ja. Det var ju kul. Lucas fick iallafall en jättefin tjock kofta i grått och sen ett par hängslejeans från H&M. För tidigt julklapp från mami & papi helt enkelt :)
När vi hade sprungit runt i alla affärerna gick vi tillslut till Roberts för en tröstfika. Tog världens godaste kola muffins - helt sinnes vad smarrig den var!
Påvägen hem så gick Johan Rabeus (han skådisen som spelar styvfarsan i ondskan tex) förbi oss och som en dramaqueen Carro är så blev hon helt till sig. Började nypa mig i benen och fnittra - sån hillbilly! Hahaha ;)

Ikväll blir det bara lite mys här hemma.  Kanske beställa lite pizza & ha en extra lyxig torsdag (haha vilken syn man har på lyx). Dessutom vankas ju ett nytt avsnitt av American Horror Story, ska kolla fastän carro inte följer det! Måste se vad som händer, spännnnnnnande ju!

Förövrigt så ska jag och Johan se Bruce Springsteen nästa sommar!!!!
Tack vare Johans mamma! Hon hade sett att jag inte att fått några biljetter och sen av ren slump så såg hon att det fanns några biljetter kvar i kiosken i Höganäs. Så hon ringde och frågade om hon skulle köpa det till oss och då lyckades hon även få ståbiljetter till fredagens spelning! Gud vad lycklig jag blev då! :)

FUCK YOU - alla ni som köper mer biljetter än vad ni behöver bara för att sälja dom vidare på nätet för mer än det dubbla priset!
Jävla hjon är vad ni är! Såg liksom dom som hade lagt upp annonser på blocket för typ 2000:-
ÄR  så glad att jag slipper sponsra en sån idiot :)
TACK IGEN B-M! :)

Kommentarer
Postat av: Ericaa

sv: Joo, men tele2 gjorde så man fick förköpa för billigare pris typ. Pappa fick med sånt sms :)

Men jaja, skönt att ni fick tag på det då! Jag kan vara barnvakt åt lucis, när ni är ute och röjer ;)

2011-12-01 @ 15:59:50
URL: http://ericaaxell.blogg.se/
Postat av: martina

tjeeeenare, allt bra? :)

2011-12-01 @ 20:25:16
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0