Lucia,

Jag tog lite paus i mitt sörjande och gick förbi kondis efter besöket på bvc.
Plutte väger nu 8430g och är 71,5 cm lång. Jisses vad han växer!
Han visade även upp sina skills för hans  bvcsköterska och några andra barn som var i väntrummet. Tänker skryta och säga att han kröp likabra som dom 8 månaders bebbarna som var där. Om inte bättre!
Dessutom reser han ju sig upp med hjälp av att hålla i sig i diverse saker.
Anki var impad och tycker han är snabb för sin ålder. Min räserbebbe! :)

Köpte iallafall två bakelser och två marsipankakor till mig och Johan. Julinspirerade var dom såhär i juletider och riktigt goda. Nu mår jag illa.
När jag är ledsen brukar jag alltid tröstäta tills jag blir illamående. Inte bra jag vet, men jag gör det.
Inte för att det gör något kanske, då min rumpa är borta. Jag hatade min fläskröv innan, men nu saknar jag den. Kom i ett par byxor i strl27 häromdagen, har inte gjort det sedan jag var 13 kanske?
Snacka om ladugårdsvägg! Helt sinnes! Jag var ju känd för min rumpa.
Men men, så är det...

Nu ska jag jaga min son. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0