hangover,

Jag är fortfarande bakis.
Fy fan vad det märks att min kropp inte är van vid att vara ute och förtära alkohol på det där viset.
Har mått illa hela dan och huvudet har bultat som aldrig förr, dessutom har jag vart sååå seg!

MEN DET ÄR SÅ VÄRT DET!
För satan i gatan vad skoj jag hade igår! :D
Tack bästaste Tess & Tora - detta kommer jag leva länge på!

Orkar inte skriva mer nu. För jag är fortfarande död, dessutom ska jag följa Carro till tåget strax :)
Har förövrigt haft ett par underbara dagar med henne :)

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

taaack för igår - sjukt kul var det verkligen, det får vi göra om! Fett värt!

2011-12-04 @ 18:13:25
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0