get the rythm,

Hej!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Eller nästan iallafall :)
Jag har utfodrat och lekt med mitt monster (såklart) och där i mellan har jag lagat lunch, lagat middag,promenixat Harry 2 svängar, röjt här hemma och gjort en liten "lekhörna" till Lucas plus dammsugit och skurat golven, samt gått på stan för att hitta en present lite i sista minuten till Meja som ska ha 1 års kalas imorgon :)

Så nu tänker jag sitta och slappa i soffan resten av kvällen. Eller jag ska försöka iallafall, det är inte lätt att ha en krypande klätterapa om man vill slappa.

Förövrigt så är jag lite putt på H&M.
Köpte ju ett par jeans m. hängslen där i torsdags och idag skulle Lucas få ha på sig dom för första gången.
Dom passade perfekt, lite att växa i men ändå så satt dom bra.Och hängslena var jättebra och höll upp byxorna nu när han kryper runt på golvet som en dåre. Efter typ 5 minuter så hör jag ett ritsch och sen ser jag att det är ett bamse hål i hela röven. Skitbra kvalité verkligen...
Gick till h&m för att byta till ett par nya, för jag tyckte jeansen passade honom så bra. Men det fanns inga såna i jeans kvar, utan bara dom i brunt och dom ville jag verkligen inte ha. Dels är brunt svårt att hitta matchade färger till och sen var dom fula, och dessutom behövde Lucas ett par nya jeans.
 Berättade läget för hon i kassan och då säger hon till mig efter att hon har synat hålet noga:
- Det ser ut som han har sträckt på det ena benet för mycket.
- Hmm.. Jo men borde man inte kunna röra sig i sina kläder utan att dom går sönder? Speciellt barn?
- Jo.... *muttrar*
Fick iallafall pengarna tillbaka. Så ska se om det finns såna byxor i jönköping när jag ska dit nästa gång:)
Annars ska jag fortsätta handla det mesta av Lucas kläder på Åhléns för dom har bra kvalitet och en hel dell coola kläder!
Såg ett par underbara döskalle mockasiner där idag, men var för snål för att lägga 199:- på dom.
Så det är ett julklappstips för er i släkten som vill slösa lite cash på honom ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0