Zzzz,

Tur att man kan sova? Humm. . .
Har knappt sovit en stund i natt, har haft såna psykokillningar över hela kroppen.
Enbart för att Johan sa att han hade det först. Sen somna han och så fick jag det istället.USCH :(
Hatar när det klias på hela kroppen, hjärnan som inbillar sig.

Har passat på att duscha nu, så egentligen borde jag passa på att plocka här hemma medan Lucas sover.
Men är fööör seg för det. Måste ställa in min hjärna mentalt på det. Ska nog äta nån macka och ta en kopp teé först.

Helgen har ju som tidigare nämnts spenderats i höganäs.
Och det var lika mysigt som vanligt, vi stora blev bortskämda med god mat och fika samt lite bubblande i jacuzzin och Lucas blev bortskämd med lite nya saker och en massa kärlek :) Harry boy blev bortskämd med uppmärksamhet och sköna promenixer vid havet, men även över hela höganäs.
Jag och Johan fick även två nya tavlor av hans farbror. Jag valde en och johan valde en. Bra att känna en riktig konstnär :)
Förövrigt har jag inte sovit så gott på länge som jag gjorde i helgen! Ett svalt sovrum (vi har sveriges svettigaste), en stor säng (vi har bara 1.60) och det bästa av allt - TYSTNAD!
Lucas sov också jättebra! Han och jag var nog dom enda i hela h-näs som inte vaknade av åskovädret som varade i minst en timme tydligen, vi sov verkligen såå djupt :D
Sen i lördags var jag på synundersökning och köpte nya glajjor med. Ska hämta dom om typ 10 dagar. Niiicee.
Var på Ikea efter det och köpte lite nytt till lyan, typ en bordslampa och två hyllor osv.

Nepp, nu måste jag komma igång! Passa på som sagt, för snart vaknar väl lilleman och vill ha mat innan han ska somna om lite igen :)


Lucas tyckte inte alls det var kul att sitta på golvet medan vi andra
satt på stolar runt bordet. Han ville med vara med!

 
Därför fick han prova och sitta i stora barnstolen. Och det var uppskattat
ska jag säga er! Dessutom var den leksaken himla intressant :)


Kuuuuul!


Kaninen med rödbakrund var finast tyckte Lucas :)
Tycker han börja likna mig allt mer när jag var bebboli!



I dag är det exakt 2 år sedan jag träffade min Mormor för sista gången.Men det visste jag ju inte då.
Hon var bara hemma hos oss över dagen och skulle fira min lillasyster i förväg, som fyllde år dagen efter. Minns den dagen så väl, minns det sista hon sa till mig som var så typiskt min Mormor, haha :)
Åååh, vad jag saknar dig min älskade och bästa Mormor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0