I'll be back before the banana hits the ground,

God kväll!

Sitter och lyssnar på min sons glada stämma - ljuva toner för mitt öra.
Han sitter och pratar med sin pappa som bara den just nu.
För att bara vara 12 veckor är han en riktigt glad pratkvarn - så underbar med andra ord. Världens snällaste bebis, dock ska jag inte sticka under stolen med att han har en himla humör - han vet vad han vill med andra ord :)

Tänkte ta och duka fram lite teé och skorpor som lite kvällsfika. Åt inte för så längesedan.
Gjorde spagetti och köttfärssås till middag idag, var ju lite mer än en skvätt grädde i såsen så det mättade ju en hel del ;)

Idag har jag bara plockat lite här hemma, vart ute och gått med Lucas och Harry samt bakat kanel & mandel biscotti medan Lucas låg och sov.
Attans vad goda dom blev - dessutom var det hur lätt och smidigt recept som helst!
Om ni vill ha det kan ni hojta till. Går snabbt att göra och passar som ett nyttigare alternativ till kaffet istället för någon kaka. Och Johan tyckte också dom var jättegoda :)

Ikväll blir det skräckfilm på schemat, så det är bäst att slita sig härifrån innan mannen börjar tjöta!^^

BYE!


Eftermiddagsfikat!


Överlycklig kille som ska få åka i vagnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0