faaaalafEL,

Heju!

Lilleman ligger och sover sedan en stund tillbaka och Johan är och tränar.
Maten står i ugnen/spisen och Harry är promenixad.
Så ja, nu är det bara att vänta på att Johan kommer hem och att maten ska bli klar lagom tills dess:)
Idag blir det kyckling,falafel och grönsaker med kryddad couscous. Får se vad Johan säger om det. Vågade inte enbart köra veg, då jag antar att han skulle bli rätt så putt.
Men jag ska faktiskt börja införa mer och mer vegetariskt här hemma, en vegetarisk rätt i veckan kanske?
Gott och nyttigt iallafall!

Innan idag efter Harrys morgonpromenix så gick jag och Lucas en sväng på stan.
Vi hann precis lagom ut till åska och regn, men vi hann precis in i affärerna innan det värsta skyfallet kom.
Jag handlade världens sötaste höstoverall till Lucas samt en tisha och en cardigan.
Sen köpte jag en ny lykta och ett stenhjärta på tinzimara (love that store).
Dessutom köpte jag en hemlis, men det kan jag inte skriva än vad det är. Får vänta något inlägg med det ;)
Hittade inget klädesplagg till mig :(
Inte lätt att hitta kläder som sitter snyggt längre. Jag har gått ner alla mina graviditetskilon, och har inte så utåtstående mage. Men magen har massa överskottshud och är hängig, dessutom är mina bröst inte hårda och stående längre om man säger så. Fylliga hängpattar med andra ord.
Så det är svårt att hitta både byxor och toppar. Men ska leta på ullared, ska förmodligen dit om ca 2 veckor. Då kanske jag kan hitta nått till ett hyffsat pris? Den som lever får se ^^

Ikväll blir det förmodligen storhandling på willys som gäller och sen lite slapp framför tvn. Love bites börjar ju vid åtta.
Förresten, visst är han tjockis tatueraren en snygg tjockis? Eller ja fulsnygg. Nått är det med honom som jag gillar.
Han ser typ snäll och rolig ut - eller nått :P

Men men, nu gnäller lucke. Byebye!

Lägger upp lite bilder på dagens inköp, samt hur det blev på hyllan, nya tavlorna som vi fick utav ulf och en glad Lucas i sin hoppgunga :)

   
  Lucas älskar hoppgungan han fick utav mormor & morfar :)









Kommentarer
Postat av: Ericaa

ÅÅÅÅÅÅÅH, björndräkten gud vad söt!

2011-08-30 @ 15:47:51
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0