Goodbye,

Hejhej!

Sitter i soffan och är fet och täppt. Som vanligt ^^

Idag har jag tillbringat dagen med att damma, sterilisera nappar och nappflaskor, tvätta, städa i garderoben och sist men inte minst betalt lite räkningar.
Varför ville man någonsin bli vuxen egentligen? :D

Igår jobbade jag min sista dag på jobbet i mullsjö. Min foglossning gör mig helt handikappad så kan inte jobba mer fast jag skulle vilja det. Så nu blir det till att dra runt hemma och bara gå och vänta på att bebis vill komma ut - vilket jag hoppas h*n vill SNART! :)


Min mobil tog självmord igår. Han hoppa från soffan så han gick av på mitten.
Jag blev ledsen i ögat. Så nu har jag en gammalfossil till mobil som knappt funkar den heller.
Så om någon vill så får ni gärna ge mig en ny mobbe så är du extremt snäll ^^
TACK PÅ FÖRHUD!

Nepp, nu ska jag göra nått annat!
Orkar inte skriva mer.
Bajsing!



Förra veckan när jag var i v. 35+2


För exakt ett år sedan typ, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0