proOOooosit,

Hej säger jag snörvlig och jävlig!
Antar att jag har fått en släng av både förkylning och pollenallergi. HUrrraaaa!

Idag har jag vart ledig och tatt det rätt piano. Bara fixat med lite tvätt, dammsugning, mat och bakning.
Samt lite klickning med Harry, numera kan han "fy skäms" nästan som kommando. Dutti pojke!

Imorgon och på torsdag blir det jobb som gäller. Hoppas att det kommer att flyta på och att jag slipper sammandragningar. För det kan jag få rätt lätt numera. Visst går det över, men jag orkar inte sätta mig ner och vila hela tiden liksom :P

Måste förövrigt bara säga att ajg verkligen gillar denna säsongen av Djursjukhuset som går på svt med Jonas Leksell som programledare.
Han är bra och det är kul att se att dom filmar från flera olika kliniker och kolmården och inte bara en klinik och kolmården som innan. Dessutom är det kul att se dom inslagen ifrån indien.
Så jag höjer mina tummar för detta program!

Nu ska jag kolla på The big bang theory.
Det är faktiskt rätt kul.

herååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0