Nyförsäkrad,

Hej igen!

Jahopp, nu sitter man här helt nyförsäkrad.
Fixade ny skade/sjukförsäkring till mig själv och sedan en hemförsäkring för både mig och Johan :)
Så ja, nu kan man få inbrott eller skada sig utan att man behöver stå för alla kostnader själv typ ;)

Efter trygg-hansa kvinnan hade vart här så åkte jag hem till la familia för att hämta harry och lämna en matlåda till min fader. Visst är jag en omtänksam dotter!
Men det visade sig att mina föräldrar är ännu mer omtänksamma! För tänk, dom har gått och beställt en vagn åt oss! En sådan jag ville ha med!
Jag blev så chockad och glaaaad! Så nu slipper man köpa det och har bara babyskydd och säng kvar. Blir ju lite skillnad på pris om man säger så :)

Ska ringa och berätta det för Johan ikväll, tror han också kommer bli glad och chockad :)

Förövrigt så har jag tänkt på en sak. Innan jag var gravid så fattade jag inte varför alla gravida och gick och tog sig på magen hela tiden. Fattade inte grejen riktigt. Kändes som dom bara klappade den för att.
Men nu har man ju insett varför. Kickar bebisen, ja då blir det automatiskt att man klappar magen, dels för att känna sparkarna eller lugna ner bebben för ibland kan de göra riktigt ont när dom tar i!
Så ja, nu vet ni icke-gravida människor det också ;)

Nepp, nu börjar det snart på tv.

Byebye!



Yeeeey - happy mutti unt bebbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0