kom ut nuuuuUuu,

Jag vill att min bebbe ska komma ut nu!
Orkar inte vara fet och andfådd längre eller ha ont i mina fogar.
Kan knappt resa mig från en stol utan att jag skriker av värk rakt ut.
Dessutom längtar jag ju självklart efter vad det kan vara för nån gullefjun som kan ligga där inne och knö.
Pojke eller flicka? Jag tror pojk :)
MEn jag kommer säkert gå så långt över tiden att jag blir igång satt..

Igår hade jag och Johan myskväll ala sommarkväll hemma hos oss.
Vi grillade marinerad fläskfilé och zuccinirullar med fetaost & soltorkad tomat och hade lite potatissallad och beasås till detta. Dessutom kalasade vi på lite vitt vin till detta, jag drack ju självklart alkoholfritt. Inte överdrivet gott, men de duger.
Sen festade vi även till det med persikor & vaniljvisp med chokosticks till efterrätt. Så vi hade det riktigt mysigt! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som skall ske.
Vi får se..

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0