I'm from shitlake,

Helluuuu!

Sitter ihopträngd med min lillasyrrski här i min soffa. Glenn-Dennis sparkar i magen, såklart!

Nu har jag en främmande man i mitt badrum. Han skulle tydligen kolla vetilationen i mitt badrum och kök. Hoppas han blir kortvarig, för han andas högt.
Sen kommer en främmande kvinna som ska snacka försäkringar med mig också, enbart för att jag redan har en väntabarn försäkring hos dom redan. Så hon ville berätta vad dom hade för mer försäkringar typ.

Annars så har jag vart med lillasyrran hos doktorn när hon skulle ta lite prover som hon liksom jag kan tycka är lite läskigt^^ Nästa vecka är det dock dags för mig att bli tömd på blod och då tror jag knappast att hon kommer göra mig sällskap. Så jag är en snäll syster ;)

Annars händer det väl inte så mer idag..

Nee, nu orkar jag inte skriva mera.
Baibai ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0