Always spring,

Hej!

Efter en mysig helg med min fina sambo så är det åter igen en meningslös måndag och ny vecka.
Men det är så det är..Veckorna rullar på alltså.

I fredags hade jag och Johan iallafall myskväll och hör och häpna, han märkte att jag hade klippt mig!
Haha, han ser aldrig såna saker annars :)

Sen i lördags var vi på hälsomässan i skövde. Det var kul fast det inte var lika mycket medium osv som det har vart tidigare år. Men jag gick iallafall på 2 storseanser, på den ena fick jag en gratis reeding av det mediet. Men det skulle vi ta hemma hos henne när jag har pluppat ut bebis  för hon hade så mycket att säga mig att det kunde bli för mycket annars!? Sen på den andra seansen fick Johan en hälsning av sin morfar/farfar. Jag tyckte det var as coolt! Men johan var skeptisk, såklart! Och är det inte typiskt att den som inte tror på det okulta får hälsning från de döda, medans en annan aldrig får det.
Sen så tog sig Johan en healing också, det tror jag han var mer impad av eftersom hon tanten sa direkt vad han har ont i kroppen osv.
Så det var en extra kul dag för mig, vara på ett ställe med sånt som intresserar mig och ha med mig min man.
Vad han tyckte om det vet jag inte, men så hemskt tror jag inte att han tyckte det var ;P
Sen på kvällen åt vi årets första grillade maträtt. Ruggigt gott! Längtar tills man kan grilla varje dag typ. Grillad mat är godast!

I går morse åkte Johan och köpte färska frallor till frukost och sen gick han morgonpromenixen med Harry så jag fick ligga lite längre i sängen. Sen efter frukost åkte vi in till stan och shoppade lite saker till lyan osv.
Sen åkte vi även hem till farfar och lämnade en lite försenad 70 års present och blev bjudna på fika. Så det var också en mysig dag:)

Kort sammanfattning av helgen :)

Idag blir det nog inte allt för mycket action som kommer ske vad jag vet. Kan väl vara skönt det med ^^

hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0