the day off,

HelluuuuU!

Nu har jag precis lagt mig tillrätta i min säng under täcket och burrat upp mig med massa kuddar.
Är fan bamse trött fast jag inte har jobbat idag. Men men imorgon kör jag på det igen. Bara 4 timmar dock, fast bara och bara ska jag väl inte säga. Lär väl bli rätt lökig ändå :)

Jag började iallafall min dag med att sova till kvart över tio, och det var sköönt!
Sen gick jag upp och gick med dogsen, käkade frulle och duschade. Sen bidde det en tvätt fixad samt en disk.
Plockade iordning i mitt rum som såg förjävligt ut och sen lagade jag mat.
Kokade bulgur och gjorde hemmagjorda kikärtsbiffar med zuchini och chili, jag käkade hur många som helst. Dom blev knapriga utanpå och krämiga inuti. Kalasgoda enligt mig, men min familj var skeptiska. Men de är bra att det blev över, för då kan jag käka det imorgon innan jobbet ^^.

Sen åkte jag och hämtade Jonna och så åkte vi direkt till stan för lite rehab med Harry.
Han var inte alls sugen på att simma idag. Han var bara jobbig och fick för sig att gå på bakbenen istället. Haha, det var lite kul.
Efter det åkte jag och Jonna hem till Sara med familj. Och jääääävlar vad söt hennes lille Timmis hade blivit! Rund och veckig som en fotboll och glad som en hyena! En idelbebis med andra ord! :D
Vi var där i några timmar och slängde käft och lekte med Tim (såklart, varför åker man hem till någon som har bebis annars för liksom) innan jag for hem till mig och käkade min kvällsmat som besod av grönt thé och skorpor.Annars så har jag tillbringat kvällen med att skicka in massa ansökningar till olika bostadsföreningar
Min deadline på att flytta ligger runt januari nästa år, känns som Harry bör ha blivit frisk då (hans sista rehab-besök var ju idag. Fast ska fortsätta gå varannan vecka sen fast det är bajsdyrt men de är ju bra för han) och att jag har köpt en ny bil som jag har betalat av lite på iaf samt att jag ska ha mer timmar på jobbet, då borde jag ha råd att bo själv liksom :)

Ptjaaa.. Det var min lediga dag det hära.
Nu väntar jag bara på att min man ska ringa mig och uppdatera mig om hans tråkiga dag i skillingaryd ^^
Sen efter det blir det till att somna till en film, för jag är trött och behöver sömn.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0